2072007 ရဲ့ မွတ္တမ္း -



2072007 ရဲ့ မွတ္တမ္း -

ညေနေရာက္ေတာ့ ဒီေန့ ေသာၾကာေန့ဆိုတာ ကို ပံုစံတစ္မ်ိဳးနဲ့ သတိရသြားပါတယ္ ။ အဲဒါက ဆရာ လာမွာပါ ။ ( ေနာက္တစ္မ်ိဳးက သူငယ္ခ်င္းေလး ျဖဴ မနက္ျဖန္ ျပန္မွာပါ - စကၤပူကို ပါ သူကို အျပန္ မုန့္တစ္ခ်ိဳ ့၀ယ္ေပးထားတာ သြားေပးခ်င္ပါတယ္ ။ ဒါေပမယ္ စာသင္မဲ့ဆရာက လာမွာဆိုေတာ့ မနက္ က်မွ ေစာေစာသြားပို့မယ္ေပါ့ ။ မနက္က်ရင္လဲ အဆင္ေျပမယ့္ပံု မေပၚပါဘူး က်ဴရွင္ကရွိပါေသးတယ္ ။ English စာက 7-00 တက္ရတာပါ ။ ( မတက္တာ အိမ္ကသိရင္လဲ ေျပာခံရပါဦးမယ္ ။ ) ဆရာကို လဲ ခြင္မတိုင္ခ်င္ေတာ့တာနဲ့၊ မနက္ ေစာေစာ သြားေပးဖို့ ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါတယ္ ။ ျပီးေတာ့မွ ဆရာက ကိစ္စ ေပၚလာလို့ မလာႏိုင္ေတာ့ပါဘူးတဲ့ ၊ ဆရာဆိုေတာ့ လဲ စိတ္ကတိုလို့မရ ။ က်မ အိမ္ကို 8 ေက်ာ္မွျပန္ေရာက္ပါတယ္ ။ အိမ္ေရာက္ေတာ့ အဆူခံရပါေသးတယ္ ေနာက္က်မွုနဲ့ပါ ။ ေသာၾကာေန့ဆို ပံုမွန္ 7-10 ေလာက္ေရာက္ေနၾကဆိုေတာ့ စိတ္နဲနဲ ပူသြားတယ္နဲ့တူပါတယ္ ၊ က်မလဲ ျပန္ခါနီးေတာ့ စိတ္နဲ့နဲ့ ရွည္ေနတာနဲ့ Phone မဆက္ျဖစ္လိုက္ပါဘူး ။ ဘယ္တာကို ေဒါသထြက္ရမွန္းလဲမသိပါဘူး ။ စိတ္ရွည္ေနတာရယ္ ၊ အိမ္ျပန္ဖို့ေနာက္က်ေနတာရယ္နဲ့ အိမ္ေရာက္မွ သတိရလိုက္တာက ျဖဴေလးဖို့ ၀ယ္ထားတဲ့ မုန့္ ထုတ္ေတြ ရံုးမွာ က်န္ခဲ့တာပါပဲ ။ ရွင္ခ်င္ပါတယ္ ။ ရံုးကမနက္ အေစာ ဆံုး 8-00 မွ ဖြင့္မွာပါ ၊ မမွီေတာ့ပါဘူး ။ ျဖဴေလးေရ ျမတ္မင္းစံ ကေတာ့
MMS မပီသေတာ့မွဆိုးလို့ လြဲလိုက္တာပါေပါ့့ ။ ဖုန္းဆက္လိုက္ပါတယ္ ၊ ျဖဴကေတာ့ ရပါတယ္ mms ရယ္ေပ့ါ မလိုပါဘူးေပါ့ ။

ျဖဴေလး ကျပန္လာျပီး တစ္ပတ္ပဲေနေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာ မေတြလိုက္ရပါဘူး ၊ သူက်မကို ေတြခ်င္တယ္ ေျပာတံုးက လဲ Sunday ကို ညေနပိုင္း ဆိုေတာ့ က်မ မအားပါဘူး စာသင္စရာရွိပါတယ္ 7-30 ေလာက္မွ အိမ္ကို လာပါေပါ့ ( အဲဒိေန့က ဆရာက မအားလို့ မလာပါဘူး ) ။ ျဖဴေလးလာတံုးက ဆရာမလာမွန္းမသိပါဘူး အဲဒါေၾကာင့္ သူကို MMS ရံုးက ျပန္တဲ့ တစ္ရက္ဆက္ဆက္ လာေတြ့မယ္ပါ့မယ္ေပါ့ ၊ သူလဲ ခဏေလးေနျပီးျပန္သြားပါတယ္ က်မမအားဘူးဆိုေတာ့ စိတ္ေတာ့ နဲနဲ ဆိုးသြားမွာေပါ့ ။ ရန္ကုန္ျပန္လာရင္ သူကို မုန္လိုက္ေကၽြးမယ္ေျပာထားျပီးသားပါ ။ က်မရဲ့ ပ်က္ကြက္မွုေတြ မ်ားေနပါျပီ။
ဒီသူငယ္ခ်င္းေလးေတြက ဘယ္လို မွ ျပန္ ရွာလို့ မရေတာ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေလးေတြပါ။ သူတို့က က်မရစ္သမွ်ကို ျပံဳးျပံဳးေလးနဲ့ သဲျငီး ခံျပီး က်မ ကို ေဖးမအားေပးခဲ့တဲ့ က်မရဲ့ Same Batch ေလးေတြပါ။ က်မ သူတို့ရဲ့ ေႏြးေထြးမွုေတြကို ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မွာမဟုတ္ပါဘူး ။

Comments

Popular posts from this blog

တစ္ေန့စာအလြဲမ်ား